tisdag 17 maj 2011

När tiden och orken inte räcker!

Hejsan!
Nu är jag här! Som jag skrev i rubriken, så har varken tiden eller orken räckt till. Vårtrötthet, massor av "måsten" på jobbet och privat, vilket gör att bloggskrivandet får "ta stryk".
Men jag ska göra ett nytt försök - så "Here we go"

Vad har jag hunnit med på pysselsidan?
Jo jag har tagit tag i mitt så kallade pysselrum, tror ju dock att det aldrig någonsin blir som jag vill, men lite bättre ordning är det.
Har skickat efter tyger från Loralie designs. Tog inte en vecka för tygerna att komma "hem" till min brevlåda, från USA - otroligt. Det var också helt otroligt att få packa upp det jag skickat efter......

Detta låg i min brevlåda - rena rama julafton = )

Jag slet upp paketen.....


Dessa tyger beställde jag. Längst fram What's Cookin'?, Very Fairy, Still, Sew Fabulous och längst bak Paris Holiday.

  Jag kan verkligen rekommendera denna hemsida/butik, snabb leverans och du blir garanterat glad när tygerna kommer. Tyvärr kommer ju det s.k "more-syndrome"- ja, man vill bara skicka efter MERA tyg!
Men nu måste jag använda lite först. Tips vad jag kan göra mottages, (annars blir det nog många väskor =)

Så ja, nu har jag mjukstartat igen!
Tjoho, tills vi hörs - ha´det bra!


1 kommentar:

  1. Åh vad kul med nya tyger. Det måste jag nog också prova på. Kanske vi kan sambeställa någon gång? Bra att du är på g igen. Tungt så här i slutet på en termin men till sommaren med lite vila så är du säkert på g igen. Jag kommer gärna bara säg till så är jag hos dig på ett huj, nåja det tar väl några timmar förståss.
    Kraaaamis

    SvaraRadera