torsdag 3 februari 2011

..och sen handlade jag....

Jaja, efter fått lite "hintar" om att jag inte berättade om ALLA inköp i helgen, så får jag väl erkänna.
Ja, jag köpte ett par skor till!!!!! (det kunde även blivit ett tredje par, men jag besinnade mig = )
Och - JA, jag erkänner, jag är skogalen !

Till mitt försvar så fanns det bara ETT par av dessa skorna i min storlek i Malmö.
De kommer att bli urläckra till våren och jeans eller jeanskjol.....eller vad tycker ni?

Clarks, förstås, Bombay Luck, heter modellen. Köpta på Jerns.
Så var det sagt.

Nu är det läggdags, sov gott!
Vi ses......

1 kommentar:

  1. Jäkligt snygga skor. Jag förstår inte varför jag aldrig hittar snygga skor. I och för sig så är jag ingen skofanatiker men önskar jag vore det lite i alla fall. Dotter och min mor älskar skor, jag, näe.

    SvaraRadera