måndag 17 januari 2011

17 dagar in på det nya.....

Hej & GottNytt År, eller god fortsättning!

Jag förstår inte, tror att detta året snurrar ännu snabbare.
Efter att maken och jag tog en härlig resa till Kanarieöarna för att fira nyår, så har tiden bara försvunnit.
Vi skämde bort oss riktigt, all inclusive med "extra allt". Vädret var perfekt, lagom varmt för oss frusna vintermänniskor +24 grader. Hotellet har dessutom ett stor spa som man fick bada i. Rekommenderas verkligen.
Hotell Gloria Palace San Agustin.

På pysselsidan virkar jag mina rutor till filten för glatta livet. Nu har jag ca 50 stycken, jag kunde ju virka på flygresan så då blev det en del gjorda. Ser fram emot att virka ihop rutorna och att pussla med alla färgkombinationerna.

Här är några av de färdiga rutorna, ingen ruta är den andra lik!
Så därför tänkte jag gå och fortsätta göra några rutor till, så att jag kommer närmre monteringen = )

Tack för mig //

Go kväll!!




1 kommentar:

  1. Vilka fina färger du valt. Roligt med små rutor som blir något stort.
    Ja tiden går och ibland kan det ju var bra det med. Snart så ses ju vi, yippie.
    Kramar

    SvaraRadera