tisdag 18 januari 2011

Inspiration på posten

Plötsligt händer det......
tidningen med stort T finns i brevlådan - lyckan är gjord, kvällen är räddad  = )



Jag bläddrar och låter mig inspireras, smarta lösningar, läckra färger och kombinationer av olika material.
Saker som jag bara "måste" göra, men jag vet inte riktigt när jag ska hinna.......tur att jag sparar alla dessa tidningar. Mycket att bläddra tillbaka och kolla, allt känns konstigt nog alltid lika aktuellt - märkligt!

Detta nummret fick jag en sån där "måste-absolut-göra-känsla" när jag hittade detta penn/pensel-fack:


Alla 12 färgpaletter är gjorda på olika sätt och penseln är fastsatt i mitten. Funderar på att göra det till en som gillar färg och form mycket, som snart fyller år - vet att hon kommer gilla det.
Får nog börja på det imorgon.....har nog lite tid över..........

Nu ska jag brygga en kopp te, japanskt körsbärste-grönt, mmmmmums!

Vi ses //




2 kommentarer:

  1. Vilken lycka och ära när vi får vår kära tidning neddimpandes ner i brevlådan. Hoppas fler fastnar för den för jag blir verkligen inspirerad. Ja det har ju blivit en hel del tidningar under åren och som sagt var alltid lika aktuella nu som då.
    Jag förstår att båda tjejerna är sugna på var sin, det kan du väl kosta på dig ;-)
    Eller också kan de knåpa själva eller?
    Ha det gott så hörs vi snart.
    Kraaaamis

    SvaraRadera
  2. Jag måste nog börja att få tidningen. Vi kan kanske fixa det v 7?

    SvaraRadera