måndag 31 januari 2011

Ny vecka

Då har en ny vecka startat, efter en jättemysig helg!
After work på fredagen, shoppingrunda i Malmö med älsta dottern och det blev sko inköp.
Skor är en av de passioner jag har, så därför blev jag mycket glad när jag fyndade dessa!!!
Clarks ripple wave
Dessa "godingar" tänker jag använda till min Desigual klänning, som jag köpte på semestern på Gran Canaria. Jag gillar den rå och kraftiga sulan, som motsats till de nätta mockaskorna.

Desigual - Ett härligt färgstarkt klädmärke, som jag blir glad av!
Bak på ryggen har klänningen samma tyg med cirklar, som ärmarna. Det gröna trycket mitt fram har broderi, det som är laxrosa. Desigual betyder ojämn eller olik - inte lika och det kan man verkligen säga om dessa kläderna. Roliga och spännande sammansättningar av tyger, färger och material, som sagt helt i min smak!
Det får bli allt för ikväll!
Nu är det lite småplock, innan sängen lockar!

Tjoho, sov gott!

3 kommentarer:

  1. Ursnygga skor. Kan mycket väl tänka mig ett par också men de var nog väldigt dyra förståss.
    Klänningen är du så det bara skriker om det. Undrar vad som är jag?
    Kul att du haft det bra i helgen.
    Snart så ses vi yippie.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men hur va de nu igen, hur många skor blev de egentligen i helgen?;)
    Tack för en mysig helg=)

    SvaraRadera
  3. Heidi: Nej skorna var inte alls dyra. Hittade en affär som skulle stänga - alla skor 70% off .

    Matilda: Nu ska du inte avslöja ALLT som inhandlades i helgen = )
    men mysigt var det och hem kom iallafall vi !!!! = o

    SvaraRadera