måndag 7 mars 2011

Måndag - igen!

Hejsan!
Ja, så har då helgen susat förbi. Vi har INTE varit sysslolösa.
Fredag kväll kom våra nya möbler = )
Hade beställt matbord, vitrin och skänk i ek och stolar i svart skinn. Så här ser möblerna ut.

På bilden är bordet i ask - vi köpte ek. Helt utdraget kan det bli 4! meter.





 Jättesköna stolar!



Denna lampan, Jaws, fanns i svart och vitt - såna finns nu i våra fönster.


Skänken och vitrinen fanns det inte några bilder på, men det blev toppenbra!!!

När man håller på att möblera runt hemma, så blir det oordning överallt, utom där man just befinner sig.
Så nästa helg får vi "röja" resten av huset! (Men jag ska inte gnälla).

Denna första dagen på veckan har jag varit på fortbildningsdag i Lund. Lgr 11 - slöjdämnet, en intressant dag, med många slöjdlärare samlade och mycket givande information. En bra start på veckan.

Thetime dags, sen natti-natti!


2 kommentarer:

  1. va fint det blir ska bli roligt att kolla! Kul med att flytta om och få nytt. Fast det är jobbigt innan det är klart

    SvaraRadera
  2. Ursnygtt. Lampan gillade jag helt klart. Hoppas du fotar hur möbleringen blev. Tror inte jag kan hålla mig tills vi ses hos dig.
    Kram
    Ps. Har fått provkollektion av o-ringar. De stora blir toppen men tänker också ta modellen mindre som jag redan gjort ett armband av.ds.

    SvaraRadera