tisdag 1 mars 2011

Tisdag

God kväll!

Kom just på att jag glömde nämna veckans händelse från igår:
Alltid lika underbart när denna tidning kommer = )

Sen måste jag berätta om mina bokfynd från bokrean på Åhlens,

Kan rekommendera dessa bokfynd. Väskboken & Virkade accessoarer 39:-/st, Mjuka djur av fleece 29:-
Har bläddrat igenom böckerna och det verkar som om jag kan hitta något nytt.

Annars flyger veckan förbi i vanlig ordning.
Onsdagen dyker upp imorgon, ingen överraskning, men ack vad snabbt det går!

Som vanligt är det thetime &natti-natti!





2 kommentarer:

  1. Tack för boktipsen. Ska kolla in dem på fredag om de finns här i Stan. Kul med en ny tidning och nästa månad kommer nästa, yippie att de kör fler nummer än förr.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Böckerna ser bra ut. Jag ska till stan i morgon ska kolla på rean där har redan köpt några böcker på bokrea i Kalmar. Även jag är ju medlam i Marie Claire klubben KUL!

    SvaraRadera