tisdag 2 november 2010

Halloween pumpa

För några dagar sedan köpte jag mig en härlig orangefärgad pumpa, för att pryda vår trappa med.
Mitt intresse ligger ju i att tillverka och "få till" ansiktet på pumpan och sen blir det ju en färgklick i höstmörkret. Varje år jag gör detta förvånas jag över hur mycket pumpan innehåller och varje gång tänker jag att jag borde ta tillvara på detta och göra en paj eller något annat gott..............men nej, inte i år heller.
Pumpan fick ansikte, jag skar mig inte och nu pryder den vår trappa. (jag brukar glömma byta ljus!)
Grannbarn dök upp, inget bus bara GODIS!!!!!!!

Bus eller godis???????


Blev nöjd med årets pumpa som har en "naturlig" vårta = )



1 kommentar:

  1. yippie en ny blogg, i like it.
    Godis något för ögat att bli inspirerad av.
    Heidi

    SvaraRadera