måndag 29 november 2010

Inspiration av böcker

Jag har handlat två böcker. Dessa har nog funnits ett bra tag, men nu kände jag att det var dax.


Detta är en jätte läcker bok full av förslag till att göra fantastiska blommor, som i sin tur kan bli "pynt", broscher, mm. När jag har gjort lite annat färdigt som jag håller på med, får det nog bli lite varuprov.

Nästa bok som inhandlades är:

En riktigt bra bok som jag har gjort lite saker ur, men den fattades i min bokhylla och nu hade CDON ett riktigt bra pris. Jag njuter av att bläddra och planera mina kommande projekt. Ibland tror jag att det är själva planeringen som är grejen för mig. Sen är det ju inte alltid så att jag "får ihop" allt jag planerar, men inne i mitt huvud så är allt redan färdigt! Så har jag det. Hur funkar ni andra?!

Just nu funkar sovklockan hos mig, dags att ta och krypa till kojs!
Tjola hopp, tills nästa gång!


1 kommentar:

  1. Den sista boken är också mitt inspirationsmaterial. Jag bläddrar och skapar i mitt huvud så allt är gjort flera gånger om men bara i fantasin. Några saker har jag väl gjort men att bara bläddra är också att skapa.
    Ska bli kul att se blommorna du tillverkar. Kanske kan de få mig till att handla även den boken.
    Kram

    SvaraRadera