tisdag 16 november 2010

Utekväll på en tisdag!

Sååååååå, mysigt när man inte alltid gör som man brukar. Efter jobbet ikväll träffade jag båda mina döttrar och de hade redan bestämt att äta ute. Dessutom tyckte de att det var en utmärkt idé att mamma skulle "hänga" på, så det gjorde jag. Restaurangen var redan bestämd, vi har ätit där några gånger innan och maten är alltid god. Limone heter den och ligger i Limhamn, de har jättegod pasta bl a (och efterrätter).
Det är jättemysigt att "bara vara" med sina "små flickor"(tror inte att jag egentligen har fattat att bägge har flyttat hemifrån, det känns inte så). Nåja, tror det kallas sentimentalt, men mysigt var det och mätta blev vi!

Helegens arbete, ja, jag hann ju inte allt jag hade tänkt mig, men jag fick en beställning på gardiner till ett litet personalrum. Så nu är det uppfräschat, vitt tyg med olika frukter på i orange, gult, grönt och lite,lite brunt. Det var en svår uppgift att matcha bruna väggar och oranga skåpsluckor, men det blev bra!
Annat jag hann med var att ta tag i min PIM-praktisk IT och mediekompetens, måste göra till PIM 3. I helgen gjorde jag del 2. Så denna veckans jobb är del 3.......MÅSTE hinna detta eftersom det snart är dealine på detta. Tyvärr har jag dragit ut på det alldeles för länge, så nu får jag stå mitt kast = /

Så är det - ska ta tag i min story nu.
Tjoho


1 kommentar:

  1. Jag är godkänd på pim 3. Se till att fixa den du också. går snabbt om man har bilder och redigerat dem. Sen är det bara för och efter text med lite bildextra på framsidan. Lite tal och ljuv musik, klart. Hur skönt som helst att vara klar. Ska nu bara visa det för andra i stan innan diplom och dator kommer i mina händer.
    Mer skaparbilder längtar jag efter. skickar in lite på min blogg i kväll.
    Kram

    SvaraRadera