tisdag 9 november 2010

Hemliga paketet i brevlådan

Då var det tisdag och efter en lång dag på jobbet,snabbt hem till brevlådan.
Där låg mitt efterlängtade "brevpaket"

Äntligen har jag beställt "min logga" MONI på tygband.
Handen får symbolisera att det jag sätter namnbandet på är handgjort "by me".
Beställningen gjorde jag hos minanamband och det tog ca 3 veckor, men det har ju varit lite lediga dagar emellan. Jag är mycket nöjd med resultatet för jag provade många olika typsnitt och symboler, innan jag bestämde mig.
Färgen var det enda jag var 100 % säker på. Funderar dock på om jag ska skicka efter flera, men med omvända färger, dvs vitt band med svart text?! Hmmmm, svåra beslut jag måste ta framöver = ).
Jag var i allafall tvungen att prova hur namnbandet blev "live".

Bandet längst upp till höger
Det var dagens spännande händelser. Nu väntar onsdag, men tyvärr är det nog bara reklam och räkningar som väntar i lådan : (
Nu får det bli lite gott the!
Tjoho, vi syns!

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha band men vet ju inte vad jag ska heta. Lite långt med fleecesockor och trollsländor kan jag tycka. Sött med handen och ger en dubbel betydelse kanske.
    Måste också knåpa lite. Sydde i hop Jessicas pannband i går men tycker att resåren blev lite lös upptill. får fixa med en riktig resår som drar ihop den lite mer.
    Kanske får skicka någor roligt till dig på posten så du får mer roligt att se fram emot förutom räkningarna ;-)
    Heidi

    SvaraRadera