lördag 13 november 2010

Ny design

Idag började jag morgonen med att ny designa min blogg. Gillade ju iofs det tidigare utseendet också, men vill ju prova något annat.Lappar och band - min stil, så det blev det! Är inte helt klar med min redigering ännu,men ska ta tag i små detaljerna lite senare.

Sidan där jag hittade detta roliga heter http://www.shabbyblogs.com/backgrounds.html. Där finns en mångd olika bakgrunder och annat till att fixa sin blogg. Det var inte så svårt heller (jag klarade det =)!

Annars tar jag det lite lungt - känner mig lite hängig idag!  Hoppas bara att det inte är förkylningen som var och varannan har . . . . .

Nu är det fikadags.......



1 kommentar:

  1. Till och med du klarar det? Hm, tror du är en data expert vad jag kan minnas :-)
    Ska se om jag fixar det också någon dag.
    Nu vill jag se mer alster som du pysslar med.
    Saknar våra helger.
    Kram

    SvaraRadera