måndag 8 november 2010

Måndagsmys....

Kommer hem från jobbet, sliter och släpar med matkassarna (varför är kylen alltid tom på måndagar?) Dessutom är det kallt och ruggigt ute.
Öppnar brevlådan........och där...........



....ligger sista nummret av Marie Claire idées. Redan känns kvällen mycket trevligare. Ännu bättre blir det när jag, efter att packat upp maten, kryper upp i favoritstolen, med en kopp the, "läser" tidningen, framför brasan!
Det är MÅNDAGSMYS!!!!!!!!!
Jag skriver "läser", eftersom tidningen är på franska och det språket har jag INTE läst. Men bilderna är underbara och tipsen och inspirationen är oändliga. Tidningen har en hemsida, där man kan kolla på lite av idéerna som finns i tidningarna.
Ja, då får jag hoppas på att tisdagskvällen kan bli lika trevlig. (väntar på ett paket som jag ska visa när det kommer fram).
Nej, ska bläddra lite till....
Tjoho från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar