torsdag 4 november 2010

Passagerarstickning

Visst är det härligt - att kunna sticka och förflytta sig samtidigt = )
Det gör jag bäst i bilen. Då kan jag bre ut mig och min stickning, ha ALLA mina olika projekt med mig och samtidigt prata med mina allra närmaste = )
Det har vi gjort idag, min man och jag har förflyttat oss en bit uppåt, längs kusten.Jag stickar och pratar och han lyssnar (tror jag =)
Mina projekt är:
Hann inte bli klar med något, men vi har ju en sträcka kvar, hemresan -
me like......

Tjoho, ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Vad avis jag blir. Jag kan inte göra annat än stirra ut genom fönstret när jag åker bil. Tänk vad produktiv man kunde vara om det bara gick. Blir spyfärdig bara jag kollar ner ett ögonblick. Trodde först att du både körde och stickade samtidigt. Jag vet ju att vi kvinnor kan göra fler saker samtidgt men det är nog ändå lite väl att sticka och köra eller?
    Ha det gott en bit uppåt och hoppas snart få se alster som tillverkas i bilen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, att bli åksjuk måste vara ett elände ;(
    Jag håller med om att det ultimata hade varit att kunna köra och sticka samtidigt, autopilot??
    Nog för att vi har många saker på gång, men jag kan ju se det framför mig, om man skulle bli stoppad!!!!
    Bilder kommer på resestickningen:

    SvaraRadera